خانه وبلاگ ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات اجاره ضخامت سنج رنگ-پراب الکومتر-قیمت ضخامت سنج رنگ و لعاب-ضخامت سنج رنگ پودری-ضخامت سنج مشهد-تست ضخامت رنگ-خرید ضخامت سنج-دستگاه تست رنگ الکومتر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع اجاره ضخامت سنج رنگ-پراب الکومتر-قیمت ضخامت سنج رنگ و لعاب-ضخامت سنج رنگ پودری-ضخامت سنج مشهد-تست ضخامت رنگ-خرید ضخامت سنج-دستگاه تست رنگ الکومتر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره ضخامت سنج رنگ-پراب الکومتر-قیمت ضخامت سنج رنگ و لعاب-ضخامت سنج رنگ پودری-ضخامت سنج مشهد-تست ضخامت رنگ-خرید ضخامت سنج-دستگاه تست رنگ الکومتر با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی اجاره ضخامت سنج رنگ-پراب الکومتر-قیمت ضخامت سنج رنگ و لعاب-ضخامت سنج رنگ پودری-ضخامت سنج مشهد-تست ضخامت رنگ-خرید ضخامت سنج-دستگاه تست رنگ الکومتر توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

ضخامت سنج چیست؟ احتمالا شما نیز تا به حال تلاش کرده اید که یک ماشین دست دوم یا کارکرده را خریداری کنید و به این شک داشته اید که آیا ماشینی که قصد خرید آن را دارید تصادف کرده یا نه؟ به هر حال وقتی ماشینی تصادف می کند، صاحب ماشین آن را به صافکار می برد و ظاهر ماشین را درست می کند و ماشین را تعمیر می کند.

بیشتر افراد معمولا در هنگام فروش ماشین خود به این نکته اشاره می کنند که ماشینشان در گذشته تصادف کرده است. اما مشکلی که وجود دارد این است که بعضی از افراد این موضوع را نمی گویند که بتوانند ماشین خود را به قیمت بیشتری به فروش برسانند.

برای همین است که کارشناسی خودرو پیش از خریدن آن، یکی از مهم ترین کار هایی است که باید در زمان خرید ماشین های کارکرده انجام دهید. کارشناسی خودرو از کار هایی است که افراد انجام میدهند تا متوجه شوند، ماشین کار کرده ای که قصد خرید آن را دارند، سالم است یا نه؟

ضخامت سنج یا Thickness gauge یک دستگاه مهندسی دقیق برای انجام تست های اندازه گیری ضخامت بدون تخریب در شرایطی است که به سطح جسم دسترسی داریم. ضخامت سنج از جمله تجهیزات اصلی و ضروری در صنایع مختلف است.

این دستگاه بیشتر در صنعت خودرو، جهت اندازه گیری ضخامت رنگ و تشخیص رنگ شدگی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. ضخامت سنج برای اندازه گیری ضخامت انواع سطوح آهنی و غیرآهنی مثل پلاستیک و فلز نیز مناسب است.

راه دیگر شما این است که با استاندارد های رنگ ماشین آشنا باشید تا بتوانید برای رنگ شدگی تخمینی داشته باشید. این دستگاه ها در واقع دستگاه هایی هستند که شما میتوانید از آنها برای تشخیص ضخامت رنگ روی فلزات استفاده کنید و به واسطه این دستگاه می توان به راحتی ضخامت رنگ روی فلزات را بررسی کرد. این می تواند در دو کار مختلف برای ما سود داشته باشد.

دسته اول افرادی که می توانند از ضخامت سنج ها استفاده کنند و این دستگاه برایشان کاربرد دارد، افرادی هستند که رنگ را می سازند و با استفاده از انواع ضخامت سنج که در ادامه به آنها رسیدگی می کنیم، می توانند ضخامتی که از رنگشان روی سطح باقی می ماند را اندازه گیری کنند که این به طور مستقیم در کیفیت و قیمت رنگ تاثیر گذار است.

دسته دوم نیز همه اشخاصی هستند که یا قصد خرید ماشین کار کرده دارند و یا ماشین فروش هستند و کارشان خرید و فروش ماشین است. این افراد نیز می توانند با این دستگاه ها، رنگ شدگی بدنه ماشین را تشخیص دهند و به تصادفی بودن ماشین شک کنند.

کاربرد ضخامت سنج در صنایع چیست؟

از جمله کاربردهای مهم ضخامت سنج در صنایع میتوان به موارد زیر اشاره کرد: رنگ های ساختمانی، رنگ های ترافیکی، رنگ و رزین، رنگ های پودری، آبکاری، آنودایزینگ آلومینیوم، پزشکی، صنعت خودرو، جواهرسازی، سیمان و لوله سازی، تکنولوژی هسته ای، پتروشیمی، لوازم خانگی، ساختمان سازی و …

اجزای ضخامت سنج کدامند؟

عموما هر دستگاه ضخامت سنج از یک سنسور گیرنده و فرستنده جریان گردابی، صفحه کلید، صفحه نمایش، برد مرکزی را شامل میشود.

چه عواملی بر سنجش ضخامت یک پوشش تاثیر میگذارند؟

بعضی از عوامل وجود دارند که به ضخامت سنج اجازه نمیدهند تا ضخامت سطح را به درستی اندازه گیری کند. عواملی مثل انحناء داشتن سطح، ضخامت و زبری سطح، میزان نفوذ پذیری مغناطیسی و رسانا بودن سطح میتواند در اندازه گیری ضخامت بطور نادرست موثر باشد.

البته امروزه به وسیله ضخامت سنج های التراسونیک این مشکل رفع شده است. این وسیله، به وسیله پراب خود امواج التراسونیک را ارسال کرده و انعکاس آن از مرز پایینی دریافت میشود و بدین گونه اندازه گیری انجام میشود.

ضخامت سنج پوشش، ضخامت رنگ ، لعاب، اپوکسی ، آبکاری، پوشش گالوانیزه، ضخامت پوشش تفلون، ضخامت روکش ، ضخامت رزین و...را بر روی پایه آهنی و غیر آهنی مانند آلومینیوم، نیکل ، کروم، استیل و... اندازه گیری می نماید.

دستگاه ضخامت سنج رنگ پراب جدا، دارای پراب جداگانه می باشد این پراب ضخامت رنگ و پوشش را روی سطوح با دسترسی دشوار و بسیار کوچک را اندازه گیری  می نماید.

ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات اجاره ضخامت سنج رنگ-پراب الکومتر-قیمت ضخامت سنج رنگ و لعاب-ضخامت سنج رنگ پودری-ضخامت سنج مشهد-تست ضخامت رنگ-خرید ضخامت سنج-دستگاه تست رنگ الکومتر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ضخامت سنج رنگ و پوشش پراب جدا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟